BOEKINGSVOORWAARDEN
Wij danken u voor het vertrouwen in onze firma. Gelieve onderstaande instructies zorgvuldig na te lezen en hiermee rekening mee te houden. Enkel op die manier kunnen wij u een optimale service bieden. Onze diensten worden uitgevoerd door goed opgeleide chauffeurs. Zij zijn op de hoogte van het actuele verkeer en nemen hiervoor de weg die hen het meest geschikt lijkt om de rit zo vlot mogelijk te laten verlopen.
BIJ HEENREIS:
De chauffeur haalt u op omstreeks het afgesproken uur. Gelieve 5 min. voor vertrek klaar te zijn. Indien er 5 min. na het afgesproken uur nog geen chauffeur aanwezig is, gelieve ons dan te contacteren op het nummer 011 790 690 (24/7 bereikbaar voor noodoproepen na kantooruren).
We gaan uit van een normale bagage per persoon. Indien er echter speciale wensen of zorgen zijn, of u heeft extra bagage, een golftas, een rolstoel, etc. gelieve ons hiervan op de hoogte te brengen bij de reservatie.
BIJ AANKOMST:
De chauffeur wacht u 45 min. na actuele landing (15 min. bij aankomst via trein) op in de aankomsthal met een gepersonaliseerd naambord, het logo van uw bedrijf of dat van D&D Services.
Vaste meetingpoints:
@ Brussels Airport: in de aankomsthal aan de rechterzijde, nabij de JAVA COFFEE
@ Brussel-Zuid/Midi: aan "Prêt" bij de uitgang Victor Hortaplein/Pulmann Midi Hotel.
@ Düsseldorf Int. Airport: aan Europcar autoverhuur (tussen gate 2A en 3B).
@ Charleroi Brussels-South Airport: Aan de parkeerautomaten aan de uitgang van het luchthaventerrein.
@ Luik/Liège Guillemins: aan de liftkoker aan de achterzijde van het station op het hoogste niveau (perron 8).
@ Luik Airport, Eindhoven, Maastricht: meteen aan de uitgang van de aankomst gate.
@ Schiphol: aan het officiële meeting point op Schiphol Plaza.
@ Keulen-Bonn, Frankfurt: de chauffeur kijkt de vluchten na en hij gaat bij de gate/terminal staan waar de passagiers uitkomen (bv. 4B, 8C,….)
Onze chauffeurs wachten steeds BINNEN op de klanten. Dus nooit buiten waar de taxi’s aanschuiven. Indien de chauffeur niet aanwezig is 45 min. na ontschepen (15 min. bij aankomst trein), gelieve ons te verwittigen op het 24/7 noodnummer +32 (0)11 790 690
ALGEMEEN:
Het is zeer belangrijk om de juiste vluchtinformatie door te geven bij reservatie. Indien er echter toch een wijziging zou zijn, gelieve ons zo snel mogelijk op te hoogte te brengen. Wij volgen de aankomstvluchten op, dus in normale omstandigheden zien wij kleine vertragingen via de vluchtinformatie op het internet.
Bij vertragingen van meer dan 1 uur is het aangeraden ons tijdig op de hoogte te brengen. Indien er bagageproblemen zijn, verwittigt u ons ook best, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden.
De betaling gebeurt contant/credit card aan de chauffeur of op factuur (doorgeven bij reservatie)
Bij contante betaling of credit card ontvangt de reiziger een vervoersbewijs. (Art. 34. Besluit van de Vlaamse Regering betreffende de exploitatievoorwaarden voor het individueel bezoldigd personenvervoer dd. 26/11/2019).
Indien een bedrijf instaat voor de kosten ontvangt deze halfmaandelijks een gedetailleerde factuur.
Gelieve ons steeds een mobiel nummer van de reizende persoon te bezorgen en de reiziger ons noodnummer. Zo kan er na kantooruren en/of in het weekend efficiënt ingegrepen worden bij eventuele wijzigingen, vertragingen, … Dit vermijdt vaak onnodige kosten voor beide partijen.
BOEK NU knop:
De “BOEK NU” functie gebruiken houdt in dat u een reservatie maakt. Deze reservatie wordt door ons via mail bevestigd met vermelding van het tarief. Hierna is de boeking voor ons definitief.
Het reservatieformulier dient niet om offertes aan te vragen. Dit staat vermeld op de pagina waar u kan reserveren en nogmaals op de kopie van de aanvraag die u ontvangt bij het boeken.
Als onze chauffeur zich bij de persoon die de boeking heeft uitgevoerd aanmeldt op de datum en tijdstip die in de bevestiging van de boeking staat en het blijkt dat de persoon die de transfers boekte enkel een offerte wou aanvragen wordt de rit integraal aangerekend. Een eventuele retourtransfer in de boeking zal niet worden aangerekend.
BIJKOMENDE VOORWAARDEN VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
De standaard tarieven zijn gebaseerd op vaste afspraken tussen uw onderneming en
D&D Services bvba. Hieronder verstaan wij dat boekingen minimum 24 u. op voorhand worden
doorgegeven, uitgaande van 1 ophaal- en/of afleveradres. Uitzonderingen zijn vanzelfsprekend
mogelijk, maar brengen wel een meerprijs met zich mee zoals:
Ophaal- of afleveradressen (max. 4 adressen per transfer)
€ 10,- per traject voor een extra ophaal- en/of afleveradres (indien dit in de rijrichting ligt)
Indien dit niet het geval is, worden de kosten bepaald door D&D Services
Extra adressen van meer dan 10 km van beginadres = prijs op aanvraag
-D&D Services kiest voor de extra ophaaladressen steeds de meest economische rijweg of indien nodig met carpooling (meerprijs). Tariefwijzigingen zijn dus steeds mogelijk.
Annulaties of No shows
-€ 40,- per annulatie indien <6 u. op voorhand, € 20,- per annulatie indien >6 u. op voorhand op de dag van de transfer
-Indien de chauffeur nabij of op bestemming is, worden de kosten bepaald door D&D Services
Het niet opdagen van een passagier, verkeerd of vergeten te boeken door de opdrachtgever met als gevolg een onnodige transfer = extra kosten bepaald door D&D Services
Wachttijden, wijzigingen of last-minutes
wachttijden bij het vertrek = 1ste 15 min. zijn gratis
wachttijden bij het vertrek van meer dan 15 min. = + € 15,- per schijf van 15 min. gerekend vanaf het oorspronkelijke ophaaluur
boekingen <6u. op voorhand = exprestarief = + € 40,- op normale ritprijs
boekingen om onmiddellijk iemand op te halen = extra kosten bepaald door D&D Services
wijzigingen van de ophaaltijden met meer dan 1 u. en dit <6u op voorhand = + € 30,- op normale ritprijs
wijzigingen van de ophaallocatie of bestemming en dit <6u op voorhand = + € 30,- op normale ritprijs
boekingen na sluitingstijd van de kantoren om 16u30 voor transfers de daaropvolgende dag = extra kosten bepaald door D&D Services
boekingen na sluitingstijd van de kantoren om 16u30 op vrijdag voor transfers in het weekend of de daaropvolgende maandag = extra kosten bepaald door D&D Services
indien de uitchecktijd bij aankomst langer duurt dan 1 u. na landing = + € 15,- per begonnen 15 min na het 1ste uur
Vanaf mei 2023 = meerprijs voor niet onlineboekingen = + € 15,-/transfer
(aanvragen buiten mobiliteitsnet.nl of d-dservices.be/boek-nu)
Andere uitzonderingen zijn mogelijk mits afspraken met D&D Services.
Specifieke aanvragen voor boeking van de Mercedes S-Klasse, Mercedes V-Klasse of BMW 7-Serie = standaardtarieven + 50%