BOEKINGSVOORWAARDEN

Wij danken u voor het vertrouwen in onze firma. Gelieve onderstaande instructies zorgvuldig na te lezen en hiermee rekening mee te houden. Enkel op die manier kunnen wij u een optimale service bieden. Onze diensten worden uitgevoerd door goed opgeleide chauffeurs.  Zij zijn op de hoogte van het actuele verkeer en nemen hiervoor de weg die hen het meest geschikt lijkt om de rit zo vlot mogelijk te laten verlopen.

 

BIJ HEENREIS:

De chauffeur haalt u op omstreeks het afgesproken uur. Gelieve 5 min. voor vertrek klaar te zijn. Indien er 5 min. na het afgesproken uur nog geen chauffeur aanwezig is, gelieve ons dan te contacteren op het nummer  011 790 690 (24/7 bereikbaar voor noodoproepen na kantooruren).
We gaan uit van een normale bagage per persoon. Indien er echter speciale wensen of zorgen zijn, of u heeft extra bagage, een golftas, een rolstoel, etc.  gelieve ons hiervan op de hoogte te brengen bij de reservatie. 

BIJ AANKOMST:

De chauffeur wacht u 45 min. na actuele landing (15 min. bij aankomst via trein) op in de aankomsthal met een gepersonaliseerd naambord,  het logo van uw bedrijf of dat van D&D Services.

Vaste meetingpoints:

@ Brussels Airport: in de aankomsthal aan de rechterzijde, nabij de JAVA COFFEE
@ Brussel-Zuid/Midi: aan Prêt-à-Manger bij de uitgang Victor Hortaplein/Pulmann Midi Hotel.
@ Düsseldorf Int. Airport: aan Hertz autoverhuur (tussen gate 2A en 3B).
@ Charleroi Brussels-South Airport: Aan de parkeerautomaten aan de uitgang van het luchthaventerrein.
@ Luik/Liège Guillemins: aan de liftkoker aan de achterzijde van het station op het hoogste niveau (perron 8).
@ Luik Airport, Eindhoven, Maastricht: meteen aan de uitgang van de aankomst gate.
@ Schiphol: aan het officiële meeting point op Schiphol Plaza.
@ Keulen-Bonn, Frankfurt: de chauffeur kijkt de vluchten na en hij gaat bij de gate/terminal staan waar de passagiers uitkomen (bv. 4B, 8C,….)

Onze chauffeurs wachten steeds BINNEN op de klanten. Dus nooit buiten waar de taxi’s aanschuiven.  Indien de chauffeur niet aanwezig is 45 min. na ontschepen (15 min. bij aankomst trein), gelieve ons te verwittigen op het  24/7 noodnummer   +32 (0)11 790 690 

ALGEMEEN:

Het is zeer belangrijk om de juiste vluchtinformatie door te geven bij reservatie. Indien er echter toch een wijziging zou zijn, gelieve ons zo snel mogelijk op te hoogte te brengen. Wij volgen de aankomstvluchten op, dus in normale omstandigheden zien wij kleine vertragingen via de vluchtinformatie op het internet.
Bij vertragingen van meer dan 1 uur is het aangeraden ons tijdig op de hoogte te brengen. Indien er bagageproblemen zijn, verwittigt u ons ook best, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden.

De betaling gebeurt contant/credit card aan de chauffeur of op factuur (doorgeven bij reservatie)

Bij contante betaling of credit card ontvangt de reiziger een vervoersbewijs. (Art. 34. Besluit van de Vlaamse Regering betreffende de exploitatievoorwaarden voor het individueel bezoldigd personenvervoer dd. 26/11/2019).
Indien een bedrijf instaat voor de kosten ontvangt deze halfmaandelijks een gedetailleerde factuur.

Gelieve ons steeds een mobiel nummer van de reizende persoon te bezorgen en de reiziger ons noodnummer. Zo kan er na kantooruren en/of in het weekend efficiënt ingegrepen worden bij eventuele wijzigingen, vertragingen, … Dit vermijdt vaak onnodige kosten voor beide partijen.

BOEK NU knop:

De “BOEK NU” functie gebruiken houdt in dat u een reservatie maakt. Deze reservatie wordt door ons via mail bevestigd met vermelding van het tarief. Hierna is de boeking voor ons definitief.

Het reservatieformulier dient niet om offertes aan te vragen. Dit staat vermeld op de pagina waar u kan reserveren en nogmaals op de kopie van de aanvraag die u ontvangt bij het boeken.

Als onze chauffeur zich bij de persoon die de boeking heeft uitgevoerd aanmeldt op de datum en tijdstip die in de bevestiging van de boeking staat en het blijkt dat de persoon die de transfers boekte enkel een offerte wou aanvragen wordt de rit integraal aangerekend. Een eventuele retourtransfer in de boeking zal niet worden aangerekend.

BIJKOMENDE VOORWAARDEN VOOR ZAKELIJKE KLANTEN

De standaard tarieven zijn gebaseerd op vaste afspraken tussen uw onderneming en

D&D Services bvba. Hieronder verstaan wij dat boekingen minimum 24 u. op voorhand worden

doorgegeven, uitgaande van 1 ophaal- en/of afleveradres. Uitzonderingen zijn vanzelfsprekend

mogelijk, maar brengen wel een meerprijs met zich mee zoals:

Ophaal- of afleveradressen (max. 4 adressen per transfer)

Annulaties of No shows

Wachttijden, wijzigingen of lastminutes

Vanaf mei 2023 = meerprijs voor niet onlineboekingen = + € 15,-/transfer

(aanvragen buiten mobiliteitsnet.nl of d-dservices.be/boek-nu)

Andere uitzonderingen zijn mogelijk mits afspraken met D&D Services.

Specifieke aanvragen voor boeking van de Mercedes S-Klasse, Mercedes V-Klasse of BMW 7-Serie = standaardtarieven + 50%